دنیای تکنولوژی و هوش مصنوعی

دنیای تکنولوژی و هوش مصنوعی

دنیای تکنولوژی و هوش مصنوعی

دنیای تکنولوژی و هوش مصنوعی

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تلگرام چند سال پیش قابلیت جالبی را به عنوان کانال به این پیام‌رسان خاص اضافه کرد. امروزه کانال تلگرام به یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این اپلیکیشن تبدیل شده و تقریبا هر کاربر تلگرام در تعداد زیادی از این کانال‌ها عضو است و روزانه به آن‌ها سر می‌زند.

کانال، در واقع یک گروه تلگرام است که در آن، اعضا اجازه ارسال چیزی را ندارند و فقط ادمین‌ها می‌توانند پست‌های جدید را در کانال قرار دهند. بنابراین در کانال تلگرام شاهد یک رابطه یک‌طرفه میان کاربران و مدیران هستیم.

طبق اعلام رسمی تلگرام، ایران پر مخاطب‌ترین کشور این پیام‌رسان است. به همین دلیل جای تعجبی ندارد که بهترین و شلوغ‌ترین کانال‌های تلگرام، ایرانی باشند. امروز تصمیم گرفتیم تا به معرفی بهترین کانال‌های تلگرام بپردازیم. اگر می‌خواهید با لیستی از بهترین، محبوب‌ترین، خاص‌ترین و متفاوت‌ترین کانال‌های تلگرام آشنا شوید،

نکته: اگر زمان کافی برای خواندن متن را ندارید، می‌توانید ویدئو کوتاه و اختصاصی ما در این زمینه را مشاهده کنید:

پیش از شروع، بگذارید شما را با آمار و ارقامی جالب از این پیام‌رسان آشنا کنیم. این اطلاعات، بر اساس آمار رسمی منتشر شده از سوی تلگرام و یا سایر سرویس‌های آمارگیری معتبر است.

  1. در بین 100 کانال برتر تلگرام در دنیا، نام تعداد زیادی از کانال‌های ایرانی به چشم می‌خورد که برخی از آن‌ها اعضای میلیونی دارند.
  2. در بین 100 کانال فارسی تلگرام محبوب‌ترین‌ آن‌ها مربوط به معرفی و دانلود موزیک‌های روز است.
  3. کانال‌های موجود در دسته خبر، محبوب‌ترین کانال‌های ایرانی تلگرام هستند و در رتبه بعدی، نام کانال‌های سرگرمی دیده می‌شود.
  4. تعداد کانال‌های ایرانی با بیش از 500 هزار عضو، کمتر از نیم‌درصد از کل کانال‌های تلگرام است.
  5. بیش از نیمی از کانال‌های تلگرام موضوع مشخصی ندارند و تقریبا می‌توانید در آن‌ها از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را بیابید!
  6. تعداد اعضای بیش از یک چهارم کل کانال‌های تلگرام، بین 100 تا 500 نفر است.

بهترین کانال تلگرام برای دانلود موزیک‌های جدید: دنیای ترانه

📷

تعداد اعضا: در حدود 4.2 میلیون نفر

آدرس: dtaraneh@

دنیای ترانه، کانالی کامل برای دانلود موزیک‌های روز ایران و حتی جهان است. در این کانال علاوه بر دانلود، می‌توانید کاور موزیک را هم ببینید و یا حتی گاهی اوقات اخبار و مطالب جدیدی را در رابطه با دنیای موسیقی بخوانید. دنیای ترانه بخش کوتاهی از هر آهنگ را به صورت ویس برای مخاطبان قرار می‌دهد تا بتوانید با گوش دادن به آن، نسبت به دانلود آهنگ تصمیم بگیرید.

کانال‌های موسیقی جایگزین: ملوبیت (melobit@) – رادیو جوان (radiojavan@) – باس موزیک (bassmuzic@)

بهترین کانال تلگرام برای اطلاع از اخبار روز: خبر فوری

📷

تعداد اعضا: حدود 3.9 میلیون نفر

آدرس: khabarfouri@

همان‌طور که از اسم این کانال پیداست، در آن می‌توانید اخبار مهم و فوری را دنبال کنید. خبر فوری با پوشش به موقع حوادث و اتفاقات دنیا، توانسته به یکی از بهترین کانال‌های تلگرام تبدیل شود. در خبر فوری از بیان حاشیه‌های خبر اجتناب شده و می‌توانید با خواندن متنی کوتاه، از اصل ماجرا مطلع شوید. علاوه بر این‌ها، شاهد تصاویری داغ و لحظه‌ای نیز هستیم که این کانال را خواستنی‌تر می‌کند.

کانال‌های خبری جایگزین: آخرین خبر (akharinkhabar@) – اخبار فارسی ایران (iranfnews@) – ایران خبر (iranni_news@) _ بورس ملت (boursemellat@)

بهترین کانال ورزشی تلگرام: ورزش 3

📷

تعداد اعضا: حدود 1.1 میلیون نفر

آدرس: varzesh3_Channel@

سایت ورزش 3 یکی از پربازدیدترین سایت‌های ایرانی است که می‌تواند شما را از دنیای ورزش و به‌خصوص فوتبال، باخبر سازد. کانال این سایت‌ در تلگرام توانسته با تکیه بر قابلیت‌های سایت اصلی، خودش را به عنوان بهترین کانال ورزشی معرفی کند. علاوه بر پوشش اخبار و اتفاقات دنیای ورزش، در این کانال می‌توانید گزارش لحظه به لحظه رقابت‌های ورزشی را دنبال کنید. مثلا گل‌‌های به‌ثمر رسیده در فوتبال‌های روز دنیا را به صورت گیف ببینید.

کانال‌‌های ورزشی جایگزین: نود (tvnavad@) – استقلال فن پیج (esteghlalpage@) – کانال هواداری پرسپولیس (irperspolis@)

بهترین کانال پزشکی تلگرام: مجله پزشکی

📷

تعداد اعضا: حدود 3.2 میلیون نفر

آدرس: majalepezeshki@

اکثر افراد، این روزها به دنبال روش‌هایی برای لاغری و یا تناسب اندام هستند. زندگی سالم، چیزی نیست که بتوان به همین راحتی از کنارش گذشت. کانال مجله پزشکی با ارائه راه حل‌های جالب و ساده، به دنبال افزایش سلامتی کاربرانش است. پس اگر به تناسب اندام و سبک زندگی سالم خود اهمیت می‌دهید، حتما این کانال و مطالب جالبش را دنبال کنید.

کانال‌‌های پزشکی جایگزین: دکتر علی‌پور (doctoralipour@) – پزشک زناشویی (drzanashooyi@) – دکتر سلامت (dr_salamatx@)

بهترین کانال سرگرمی تلگرام: خنده آباد

📷

تعداد اعضا: حدود 3.1 میلیون نفر

آدرس: khandehabadd@

تجربه نشان داده که ایرانی‌ها افرادی شوخ طبع هستند. بنابراین جای تعجبی ندارد که تعداد کانال‌های طنز و سرگرمی تلگرام سر به فلک کشیده باشد. یکی از بهترین‌ها در این زمینه، کانال تلگرام خنده آباد است. با عضویت در این کانال، می‌توانید ساعت‌ها بخندید و سرگرم شوید. خنده آباد شامل متن‌های خنده‌دار، تصاویر، گیف‌ها و حتی بعضا ویدئوهای نابی می‌شود که در کمتر کانالی می‌توانید آن‌ها را بیابید.

کانال‌های سرگرمی جایگزین: گیلین گیلین (gilin_gilin@) – کانال گیز میز (gizmiztel@) – آپارات (aparat_tv@)

بهترین کانال تلگرام برای ترفند و آموزش: جالب است بدانید !

📷

تعداد اعضا: حدود 1.7 میلیون نفر

آدرس: jaleb@

اگر به دنبال دانستی‌های جالب از سراسر دنیا هستید، حتما این کانال را دنبال کنید. همان‌طور که از اسمش پیداست، در این کانال می‌توانید نکات جالب و بعضا عجیبی را بخوانید که شاید موجب درآوردن چند شاخ بر روی سرتان شود! قوانین عجیب در برخی کشورها و رسم و رسومات قوم‌های مختلف در سراسر دنیا آن‌قدر جذاب هستند که بیش از 1.5 میلیون نفر را به این کانال کشانده است.

کانال‌های آموزشی جایگزین: نیازکام (niazcom_ir@) – عجایب جهان (ajayebe_jahann@) – اطلاعات عمومی (etelaate_omoomi@)

بهترین کانال شعر و مطالب عاشقانه: شعر نو

📷

تعداد اعضا: حدود 170 هزار نفر

آدرس: sheerreno@

این کانال برخلاف اسمش، فقط در حوزه شعر نو فعالیت نمی‌کند و در آن می‌توانید متن‌ها و اشعار متفاوت دیگری را هم ببینید. به طور کلی اگر به دنبال اشعار زیبا از شاعران برتر ایران، سخن بزرگان و مطالب بعضا عاشقانه هستید، کانال شعر نو برای شماست. بد نیست بدانید که تمام پست‌های این کانال صرفا متن نیستند و اکثر اوقات، متن‌هایی را شاهد هستید که به صورت عکس پست می‌شوند.

کانال عاشقانه جایگزین: احساس صورتی (funnypink@) – برکه تکست (berke_text@) – برکه آرامش (berke_aramesh@)

بهترین کانال‌ پیشنهادی ما: دی‌جی کالا

📷

تعداد اعضا: حدود 170 هزار نفر

آدرس: digikala@

بدون هیچ شکی همه دیجی‌ کالا را به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌ آنلاین کشور می‌شناسند. در کنار بهره‌مندی از اپلیکیشن دیجی‌ کالا، شما می‌توانید با عضویت در کانال این فروشگاه، از جدیدترین محصولات و یا تخفیف‌های شگفت انگیز آن باخبر شوید. گاهی اواقت هم ویدیوهای جالبی را در این کانال خواهید دید.

منبع:کاوش

  • behnam behnam