دنیای تکنولوژی و هوش مصنوعی

دنیای تکنولوژی و هوش مصنوعی

دنیای تکنولوژی و هوش مصنوعی

دنیای تکنولوژی و هوش مصنوعی

  • ۰
  • ۰

شما هم مانند بسیاری از خانم‌ها، احتمالاً یک کت جین در کمد لباس خود دارید که نمی‌دانید کجا بپوشید، مگر آخر هفته‌های غیررسمی. اما ما اینجا هستیم تا به شما نشان دهیم که می توانید یک کت جین را نه تنها برای آخر هفته های غیررسمی، بلکه در همه جا بپوشید و جالب است که می توانید این تیپ را با لباس های ابتدایی کمد لباس خود ایجاد کنید.

کت جین با پیراهن

می توانید یک کت جین را با پیراهن های گلدار بلند و کوتاه یا پیراهن های توری بپوشید. اگر قصد دارید از ترکیب کت جین با پیراهن برای تابستان استفاده کنید، می‌توانید با پیراهن صدفی (پیراهن زنانه کوتاه) ظاهری باریک از این کت‌ها ست کنید و از صندل یا کتان زیبا برای کفش یا حتی نیم‌پوش استفاده کنید. چکمه

بله نیم شارژ کی گفته نیم چکمه فقط برای زمستانه!؟ اگر در تابستان من مطمئن هستید، می توانید با استفاده از چکمه های مچ پا و یک کت جین استایل متفاوتی ایجاد کنید.

برای هوای سرد بهتر است از کت جین با پیراهن ماکسی (پیراهن بلند زنانه) استفاده کنید تا بتوانید از لایه های دیگر مانند شلوار یا ساق حتی اگر هوا خیلی سرد است استفاده کنید و بدون اینکه بدانید آن را با یک تیر دو نشان دهید. سپس. استایل شیک شما حفظ می شود و سرد نمی شوید

ست لباس لی برای مردان شیک پوش

پیراهن جین زنانه در مدل های مختلفی مانند مانتو، بلوز، دامن، سارافون و ... موجود است. هر کدام از این لباس ها برای پوشیدن در مکان های مختلف مناسب هستند.

 

اگر می خواهید استایل امروزی داشته باشید، بهتر است طرح و رنگ تمام لباس هایتان را از لباس های لی انتخاب کنید. اگر بالاتنه لاغر و پایین تنه بزرگی دارید می توانید لباس هایتان را برای بالاتنه از رنگ های روشن انتخاب کنید همچنین می توانید از شلوار یا دامن به رنگ تیره استفاده کنید تا پایین تنه مناسب تری به نظر برسید.

افرادی که پایین تنه باریک و بالاتنه ضخیم دارند، بهتر است رنگ دامن یا شلوار خود را از رنگ های روشن انتخاب کنند. همچنین لباس ها، بلوزها و کت ها را می توان در رنگ های تیره تری انتخاب کرد تا بالاتنه آن ها فرم بیشتری پیدا کند. به نظر می رسد.

 

هنگام پوشیدن لباس های لی، بهتر است در انتخاب اکسسوری ها، کیف و کفش ها حساس باشید و طرح اسپرت آن ها را انتخاب کنید تا استایلی متفاوت و جذاب تر داشته باشید.

https://virgool.io/@arazandzinia/%DA%A9%D8%AA-%D8%AC%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86-chefzppl4emo

  • ۰۰/۰۹/۲۷
  • behnam behnam

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی